Paramparça oldum bu nasıl bir vahşet. Bebekler artık en güvenli yerde, annelerinin karnında bile güvende değil. Allah’ım biz nasıl bir çağa denk geldik artık yeter. Kadınlar olarak zaten hiçbir yerde güvende değiliz😔 Allah’tan sabır diliyorum size inşallah ablanizdan güzel haberler alırsınız ama o adı şerefsiz mahlukat da umarım ki paramparca olmuş olarak bok deresinde ölü bulunur.