Kızlar dun olay oldu belki haberiniz var. 7 aylık hamile ablamın kocası şiddet uyguladı sandalye ile dövmüş ablamı hastaneye kaldirdilar. Dun gece yarisi acil sezaryene alındı ablam bebek ciddi hasar görmüs malesef ölü doğdu😔 Ablamda kafa travması yasiyor hayati tehlikesi devam ediyor hala o serefsiz alçak köpek sandalyenij demiri ile dövmüş kafasına vurmuş komuşular sesi duyup kapıyı kırmışlar zor kurtarmıslar ablamı o pislikte hemen nasll kaçmis anlamıyorum. Polise sikayet ettik heryerde arıyorlar ama buhar oldu uçtu yok allah belasını versin. Biz ailecek hic iyi değiliz annem duydu bayildi kendine gelemedi oda hastanede yatiyorr. Allah dua edenlerden razı olsun. Ablam iylessin eve sağ salim götürelim onu tek isteğim bu😔 Sizi de fazla merakta bıraktım hakkınızı helal edin anca vakit bulabildim. Bir baba nasıl bebek katili olur nasıl evladına kıyar …..