Minigim38 JuliJuli06 yetenek mi bilmem ama hemen tc telefon numarası ezberleyebiliyorum. Sıra beklerken falan numara duysam ezberliyorum
JuliJuli06 mbarlasu cok isterdim sesimin guzel olmasini hatta cok havali buluyorum sesi guzel insanlari😎
ozr42 JuliJuli06 kendimce karakalem yapıyordum doğum yapınca kaldı 1 yıldır nerdeyse hiç elimi vurmadım
JuliJuli06 KLORAK gelin makyajini kendi ve guvendigi birine yaptirmasi hayattaki en buyuk sanslardan biri ya nisan makyajimi bende kendim yapmistim😂
JuliJuli06 ornitorenkperi ayy urkutucu biraz ya ama cokta guzel bi yetenek hatta yetenek degil ermislik bu bence😎
usenmedimyaptimbirvelet JuliJuli06 her dili konuşayım her enstrümanı çalabileyim Matematiği hıphızlı hesaplayabileyim
Meri-Mel JuliJuli06 Ayy ben de Sakarya üniversitesinde okudum orayı da boyamistilar da çok beğenmiştim ondan sordum ☺️🙈
Aseldurumom_ JuliJuli06 aa bende karabükte okudum ne okudun sen canım ben ana kampüsteyim hangi yıllarda ordaydin
JuliJuli06 Meri-Mel bazi bolumlerde boyle dersler oluyor yaptigin ise gorede puan aliyodun sinav niteligindeydi bende o zaman yapmistim asiri stres atici bisey🤗
mondecaidensecmeler JuliJuli06 çok güzel makyaj yaparım arkadaslarima da yapmıştım güzel natürmort yaparım başka yeteneğim varsa bilemem 😂