ugegonca benim de ilk haftalar ağlamakla geçti kanamam 50 gün sürdü psikolojim berbat durumdaydı hastanede iki gün evde 3 gün başımda kaldılar sonra tek kaldım ruhen çok kötüydum ama şu an bebeğim üç aylık olacak kendim yıkıyorum kendim bakıyorum şükür eşim destek oluyor onun sayesinde toparladım kimseden destek beklememek gerekiyor valla onu anladım başa kakıyolar sonra ztn yaptık ettik diye Allah’tan bana böyle diyecek kimse yok yaşım 21 ama elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum bebeğim için çünkü bu zmlar birdaha gelmicek genç anne olmak ayrı güzel bir okdr da yorucu Allah herkese kolaylık versin💕