ugegonca ben hep kendim baktım ilk bebeğim , doğumdan sonra görümceme kaldım 5 gün yemeğimi yapar önüme koyardı ben bebeğimle ilgileniyordum sonra 5 gün kadar ablama gittim o da aynı şekilde yemeğimi önüme koyardı ben ilgilenirdim 10 günlük falandı evime geldim ben yıkadım pakladim ,sonra annem geldi 4 gün kaldı baya yardımcı oldu annemin gittiği gün akşam bi taraftan bebeğim bir taraftan ben ağladım eşim sakinleştirmek için uğraşıyordu,şuan o zaman aklıma gelince biraz komik geldi 😊 o da gidince yine baş başa kaldık bebeğimle ,bir de benim eşim hep gece çalışıyor çok zor benim için ,şuan 3 aylık hâlâ zor keşke eşim gece yanımda olsa diyorum ama hayırlısı bu şekildeymis 😊