Kerem_k1 bu fikir benim de aklıma geldi ama bir de bensiz uyumayan koca bir bebeğim var😂 bu akşam aynı şeyi konuştuk ve salonda açılmayan koltuğa beraber sığamayacağımıza karar verdik😂 evliliğimiz boyunca hiç ayrı yatmadık, sanırım oğlumun odasına yere çift kişilik bir yatak atmak zorunda kalıcaz😂