Kızlar evim 3+1 dubleks,çatı katı sadece yatak odası ve teras. Şimdiye kadar oğlum anne yanında bizimle uyuyordu ama artık odasını ayırmam lazım. Ayırdığımda sadece alt kata oda yapabiliyorum. Weewell kamerası var ama alt katta kamera çalışmazsa, ağlar sesini duymazsam. Allah aşkına üzerime öneri atın yoksa düşünmekten delircem 🤦🏼♀️