neolmusyaani 3kedili2bebekli hayr Ona muayene olmadım daha önceki gebeliğim de gittiğim doktordu. Muayene olduğum şimdi ki doktorum devam edebilirsin dedi
birazquality neolmusyaani rabbim cümlemizin evladını bağışlasın canım için rahatladıysa çok mutlu oldum💞
3kedili2bebekli neolmusyaani o zaman bir başka doktora daha görünün 2 doktor ne dediyse onu yapmış olursunuz yada ben bırakabilirim gücüm var diyorsanız bırakın bazı bebekte kendinden birakirmis
ikiprensesbebiss neolmusyaani evet kendisi bırakır üç beş ay emzirdiktrn sonra tadı kötü olacak ben kendisinin bırakmasını bekledim
Yonca29 neolmusyaani 2 ve 3 çocuğuma emzirirken gebe kaldim ve emzirmeyede devam ettim cocuklarim gayette sağlıklı yani hiçbir sıkıntı yaşamadım emzirmeye devam et rahatlıkla