neolmusyaani valla hiç bisey olmadı yani hatta oğlum ishal olmustu bi ker uzun süre gecmemisti o zaman doktora götürüp ısrarla sordum gebeyim emziriyorum sütümden kaynaklı ishal olmuş olabilir mi diye senin sütün onu niye ishal yapsın demişti.. bi de hamilelikte 5 ay kadar tansiyon düşklüğüm olmuştu doktor beslenmene dikkat et yoğurt peynir yumurt kuruyemiş bol bol ye herşeyden üç kişiyi besliyorsun ona göre demişti. Sonra tanisiyonum düzelmişti hatta. İkinci bebeğim de ilk bebeğime göre daha yüksek kiloda doğdu hatta. Karnımdaki hiç etkilenmedi çok şükür. Kendini üzme eğer zamanla sende bi eksiklik olursa falan anca öyle bıraktırırsın doktor kontrollerini de aile hekimi kontrollerini de aksatma. Hayırlı olsun bu arad rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤