zynprvlfsn serap78 2 kızımdan sonra oğlum sürpriz oldu, ilk oğlum doğsaydı sanırım asla tekrar çocuk yapmaya cesaret edemezdim. Erkek bebekler çok zor bence, 5 aylık oğlum ama bu zaman diliminde 10 yıl yaşlandım.
leyzee serap78 3. çocuğa kazara hamile kaldım doğurdum gecem gündüz, gündüzüm yine gündüz uyku denen birşey yok. oğlum 6 kızım 3 yaşında 3. de 3 aylık.. onunla birlikte 2 cocuğun düzeni bozuldu. kendime vakit ayıramıyorum temizlik dahi yapamıyorum.
Aptalllarsizi serap78 2 oğlum var 5 yaş ve 3 yaş asla cesaret edemiyorum ki hem ekonomik düzen hem savaşlar falan bunları da düşünerek istemiyorum rabbim isteyene hak edene versin 2 çocuk fazlası delilik 😂
esraalic serap78 ben bir tane bebekle mahvoldum 2 ve 3 de naparım bilmiyorum 😂 eğer bakabilirseniz maddi ve manevi olarak sizin bileceğiniz iş tabii ama zor bence yaa 🤷♀️