serap78 vallah bunun ilerisi de var evlilik askerlik okul vs.. ileride çocuğum paramız yok diye okul okuyamayip çalışmak zorunda kalacaksa 3 kardeş diye 1 tane olsun en azından istediğini rahat yaşasın.. biz 3 kardeştik ablam ben kardeşim hep çalıştık 18den beri hep çalıştık babam tek maaş ev kira yetmiyordu evin faturası bende idi çeyizi hatta bilezigime kadar ben aldım yetmiyordu ne ablam ne ben istediğimiz gibi gezemedik kıyafet alamadık kardeşim şu an şehir dışında hem çalışıp hem okuyor.. babam tek emekli maaşı alıyor 10 bin kime yetsin? O yüzden ileride çocuğum benim sıkıntılarımı çekmesin 3 kardeşler diye kimsenin hakkını kimseden kesmek istemiyorum.. 2n ci bile düşünmüyorum ben