bernass @uncorn bence qyına göre normal biz 4.ayımıza girdik 38,5 çıktı baş cevresi sağ tarafta düzleşmemiz var bende doktoruma danışıcam ama bende minyon ve kafam küçük genetikte olabilir
uncorn bernass biz de 8 gin sonra 3 ay bitecek öyle 4. Ayımıza girecez sizinle aynı dönem 13 eylül de doğdu bebeğim sizin ki çok iyi bence
uncorn kernev BendedeYok bernass deniznalan baş çevrelerimiz normal mi bilmiyorum yetişkin baş çevresi kaç cm olmalı kendiniz ve eşinizin baş çevresini ölçsek🙏🏻🙏🏻
deniznalan Bizede aynısını söyledi doktor benim baş çevrem küçükmüş genetik olabilir dedi çünkü çok şükür gelişiminde bir sorun yok mr istedi ama biz korktuk çektirmek istemedik
Nurfatihsare uncorn benm 54.55 olması lzm eşimin de 58?59 civarı ama bende minyonm çocuğum ikiay erken doğdu 31di şuan 33aylik bascevresi48civari kız çocuk buarada yetskn bascevresi nasl olmalı onu blmyrm bende
deniznalan uncorn valla yalnış hatırlamıyorsam bana ilk bakışta dr sizin başınız da ufak dedi direk galiba 45 cm yalnışım da olabilir eşimin normal zaten
ZeyneppElaa Benim kızım da 26 aylık 48 cm . Bana göre küçük geliyor ama doktorlar normal ve genetik olduğunu söylediler. Hareketleri , algısı çok iyi. Karşılıkı konuşuyoruz hatta o yüzden canınızı sıkmayın çok önemli bir şey değildir tadını çıkarın 🌸
sosyologsmom uncorn 32 baş çevresi ile doğan bir bebekğin 3. Ayında 37 .38 olması gerekiyor genelde ama bu minyon olmayan yada genetik baş çevresi küçük olmayanlarla alakalı benim bebe 6 aylık baş çevresi persentile göre 1 cm geriden geliyor doktor da belli aileden var küçüklük dedi çünkü eşimin küçük benim normal eşimin ailede herkesin küçük kafaları ve hatta annesi kardeşleri hep minyon bunda genetij faktörler etkili kafanıza çok takmayın persentilinize göre ilerleyin doktor da yönlendirir
1balAnnesi uncorn bence genetik. Çünkü sizin ve eşinizin de başı küçük. Yani sıkıntı olacagını sanmıyorum bebeğinizde
uncorn 1balAnnesi malesef yetişkin erkek ve kadın baş çevresi kaç cm olduğuna dair bir bilgi yok o yüzden emin olamıyorum