Benim de bebeğimin kafası yaşıtlarına göre küçük, 4 aylık falandı sanırım doktorumuz bize söylediğinde, o zamanlar çok endişe etmiştim, hatta bizi nörolojiye yönlendirdi ve orda incediler, bir sorun bulamadı, muayene sonunda eşim ve benim de kafamızı ölçtü doktor ve “genetik” olduğunu söyledi.
Şuan oğlum 11 aylık ve yaşıtlarına göre gelişimi gayet iyi, 9.5 aylıkken yürümeye başladı mesela, o yüzden sizde endişe etmeyin, yüksek ihtimalle genetiktir o, ama yine de içiniz rahat etsin isterseniz sizde bir çocuk nörolojiye gidebilirsiniz :))