Fulyasin08 Kızım Doğa, inşallah İleride aramıza katılacak olan kardeşi ve eşimle beraber çokkk uzun uzunn yıllar boyu mutlu bir hayat yaşamak isterdim.Çok isterdim hemde.Çünkü bu hayatta yalnızca en büyük zenginliğim,hazinem onlar 🤗🍀
2 tane olsaydı keşke 🤣 onda da kötü insanların olmadığı bir hayat dilerdim.