deletedmom4842 Fulyasin08 100 bin tllik borcumuz ödeyelim de başka bir şey istemiyorum vallahi çok strese giriyor insan bu kadar borç olunca.
Sedanuraydnata Fulyasin08 oğlumun hiç hasta olmaması olurdu 😢 sarılık burun tıkanıklığı hırıltı göz akması kabızlık gazzzzz 😖😬
Fulyasin08 deletedmom4842 Borçsuz kul mu var canım, sağlık olsun ödenir Allahın izniyle. Düğün borcu falan mı?
Sefanurkahraman deletedmom4842 ay evet borç insanı çok dertli yapiyor insan düşünmeden edemiyor demi bizim de var da yavaş yavaş öduyoruz
polisanne deletedmom4842 ahh canim rabbim odeme kolayligi versin. Allah baska dert vermesin saglikli olunda odenir insallah.
deletedmom4842 Fulyasin08 Araba düğün bir de oğlanın masrafı eşim 7 bin maaş alıyor ona rağmen yetiremiyoruz
babygirlandmom Fulyasin08 ewet canm cok sukur 44 günlük bi kızm var 8 ekim 2017 oglumu kaybettim 7 ekim 2018 kizım dogdu🙇sükurler olsun allaha
Fulyasin08 babygirlandmom Allah ne güzel denk getiriyor ya çok şükür, Rabbim uzun sağlıklı ömürler nasip etsin evlatlarımıza🙏🏻🤗
Selelay babygirlandmom ben de aynı şeyi yaşadım biliyor musunuz 😔 cinsiyeti henüz öğrenememiştik ama geçen sene 8 Ekim’de ilk bebeğimi kaybettim , bu sene 2 Ekim’de oğlumu kucağıma aldım. Ne kadar zor değil mi
aylin3834 Anneoluncaanladim kesinlikle bende aynısını yazacaktım 😍 kendim yada başkası için dileğim olmazdı tek dileğim kızımın ömür boyu sağlıklı, mutlu, kötülüklerden uzak, hep iyilikler içinde yaşaması olurdu 🙏💕