Cerenncee seher178 ben de benzer bir şey yaşadım 4.ayında.. gözlemledim bir şeyi yoktu götürmedim çok şükür sıkıntı olmadı
Sungerbob seher178 Canım geçmiş olsun benim bebeğim de 2 aylıkken dışarı da pusetten baş aşağı düşmüştü doktora götürdük dört saat gözlem altında tuttu eğer göz kayması kusma bayılma durumu olursa tomografi çekeriz yolsa boşa çocuk radyasyona girmesin dedi. Dört saat boyunca takip ettik Allah’ıma çok şükür bi şey olmadı gün içerisinde sende sürekli gözlemle Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah
kupakizi_ Benim bebeğim 2 aylıkken uykusuzluktan uyuyakaldığım için yataktan düşmüştü ne olur ne olmaz hastaneye gitmiştik şükür bir şey çıkmadı ama polislik olduk ifademi falan aldılar 😂
cayyokbokicin seher178 göz takibi varsa şiddetli kusması ve uyku hali yoksa korkmayın yine tedbir için ben götürürdüm bebeğim düştüğünde hastaneye götürdük 2 saat beslemedik 4 saat uyutmadık gözlemledik çok erken uyutmuşsunuz siz
3kedili2bebekli seher178 yatağın yanına bir şey çekin koyun ben öyle durumlarda beşigi çekiyorum baktım uyuyakalacak gibiyim korkmayın yüksek ihtimal bir şey olmamıştır her bebek illa ki dusmutur burda saysam nasıl annesin sen dersiniz ama dönmeyi bilmeyen bebek bile düşüyor yataktan bebisi gözlemleyin takipli doktorunuz varsa ulaşabiliyorsaniz durumu bildirin benim doktorum bu durumlarda saat başı bilgi ver diyor önemli bir şey görmezse hastaneye gerek yok diyor hiç de gerek olmadı
seher178 annebebek012 bı soru sorabilir miyim bebeğimin sabah sumukakmisti burnundan daha öncelerde de oluyordu kendi kendine sümük aktığı oluyordu bana verdikleri kağıtta burnundan sıvı veya kan gelirse getirin yazıyordu doktora Sormayı unuttum sizce endiselenmelimiyim
seher178 zynpd bebeğimin sabah burun akintisj olmuştu ama sümük gibiydi daha önceleri de kendi kendjne burnunun aktığı oluyordu doktor elime bı kağıt verdi 24saat içinde bunlar olursagetir diye kagittta burundan sıvı ve ya kan gelmesi yazıyordu getir diye. sabah burun akıntısı oldu ama öncekiler gibi sizce ensdiselenmelimiyim
zynpd seher178 bu içinizde şüphe oluşturuyorsa götürün tabi sümük de olabilir ama bunu en iyi doktorlar bilir bence götürün riske atmayın
seher178 zynpd bebeğim gayet iyi şuan sümük olduğunu düşünüyorum mutlaka haftada bir kendi kendine akıyor oncedende
evrenkus seher178 geçen ay aynı şekilde düştü bebeğim, bişeyi yoktu, ertesi gün doktor kontrolünde sorduk doktor umursamadı bile güldü daha çok düşecek, gözlerde kayma aşırı kusma hareketlerde kısıtlılık varsa getirin yoksa devam dedi 😅
evrenkus seher178 hemen arkasından, çok az korkuyla kusması normalmiş ama fışkırır tarzda kusmalar oluyorsa normal değilmiş.