seher178 öncelikle korkmayın sakin olun ben de yaşadım beyin cerrahına Bile götürmüştüm vicdan azabından ama doktor bana fışkırır gibi kusma,gözlerde kayma,kafanın herhangi bir yerinde şişlik baygınlık olmadıysa bebeğe boşuna radyasyon neden verilsin dedi allaha şükür olmamıştı gözlemleyin değişiklik olursa götürürsünüz bir çoğumuzun başına gelıyor allah korusun