asmkkx bak bacım sana ayrıntılı anlatıyorum bunu yap başka bşye gerek kalmaz, öncelikle trendyoldan eds(emzirme desten sistemi) sondası al bıçakcılar markasında var sadece sondasını alman yeterli direk sistem olarak alırsan çok pahalı sonra biberonun ucuna o boruyu tak mamayıda yaptın kapattın kapağı tamam mı, sonra bebeğin iki saatte bir mi besleniyo 2 saat olup çıldırırcasına acıkmadan ayağa kalk bebeği memeye tut tutmuyosa sesli bi şekilde pış pış diyerek kucağında sallayarak ve evin içinde dolanarak tuttrmayı dene emin ol tutacaktır hemen vazgeçmezsen, sonra bebeğin tuttu mu o emerken sondanın ucunu memenin üst tarafından bebeğin ağzına sok. Bunu direk tutmadığı her emzirme saatinde yap emin ol bebeğin bi kaç emzirmeden sonra biberonu unutacak ve memeyi tuttuğunda direk tutacak evin içinde dolanmana pış pışa gerek kalmayacak, hem memeni emzidiği için sütün kesilmeyecek anne sütü almş olacak hemde eds ile mamayı içip karnı doymuş olacak