asmkkx açılın meme reddi üstadı geldi demek isterim gerçekten…
Bebişim mememi tutmadı, besledim fakat bayaa yüksek sarılıkla hastanede yattı. Biberona alışmasın diye kaşık kaşık beslerken hastanede biberonla sütümü içti baya da sütüm vardı çeşme gibi derler ya…
E çeyreği gitti stresten tabii, hastanede bana slikon meme ucu aldırdılar oysa meme ucuyla hiç alakası yokmuş emme refleksi geliştikçe işte slikon uçla emziriyordum ama bütün gün mememdeydi tuvalete gidiyodum yine mememde üstüne süt sağıp veriyodum tabi silikonla doyamıyodu ememiyodu ki herkes bırak uğraşma tutmaz daha dedikçe ben slikonla 3 ayımı geçirdim öyle zordu ki silikon uç tak bütün gün emzir bir göğüsünde pompa allahım pompa sesi duyunca tüylerim dikeliyor arada slikonu çekip tutturmaya çalışıyodum ama nafile 3 buçuk ayına doğru bir gün bir çektim slikonu tam emerken cuk diye tuttu tıktım ağzına gerçekten asla tutmuyordu ben ağlıyodum artık sağımla süt azalıyor meme bebeği istiyor bebek memeyi istiyor başaramıyor mutlu son 9 buçuk aylık tuttu da her yerini çiziyor emerken e tabi az süt ama olsun BİBERON+MEME ilerledik biberon dışında her şey çok zor çümkü hala öyle NOT: memeni tutmasa da sen çok yeterlisin tutsa da çok yeterlisin, ben çok uğraştım canım çıktı ama sen uğraşmasan da mükemmelsin. Herkesin sabrı farklı ama hepimiz anneyiz yavrumuzun gözünde tekiz bir taneyiz.