saripapatyam2 Arkeosophiaa ara ara kesiliyor tekrar çoğalıyor sonra az az geliyor değişiyor 40 çıkana kadar bende öyle oldu
Zeyno Arkeosophiaa kesinlikle öyle, bende olmayınca panik oluyordum baya kanama olur sanıyordum ama her insan bir olmuyormuş😊
Tazeannecik Arkeosophiaa benim 47 gün sürdü. Bende korktum. Sağlık ocağındaki ebe sezaryende o kadar uzamaz kanama dedi. Doktoruma kontrole gittim sorun yok dedi. Herkeste aynı olmaz kanama. Çok endişe ediyorsanız gidin kontrole
Arkeosophiaa Tazeannecik bugün doğum yaptığım hastaneden hemşire kontrole geldi sordum çok normal dedi bazen az az gelir bazen 2gün hiç gelmez 3. gün gelir falan böle anlattı sağolsun normalmiş 😊
Arkeosophiaa Feri yaa benimde adetim çok sancılı oluyordu acile gidip ipne falan vurdururdum hatta normal doğumdan sonra azaldığını hep sölüyolardı ama sezeryandan sonra azalıyor mu acab😊😊 öyleyse süpermiş😂
Feri Arkeosophiaa benim öyle oldu gerçekten çok rahat geçiriyorum hamdolsun kızım bana çok iyi geldi şükürler olsun 💪 sezaryenin başta ağrısı acısı oluyor ama her ay olan o ağrı yok artık hamdolsun