Arkeosophiaa Perşembe günü sezeryanla doğum yaptım bugün kanamam yok denecek kadar az normal mi hani 40 gün sürüyordu 🤷♀️ Perşembe kontrolum var sorucam ama acil bişeyse beklemek istemiyorum okadar
Gonul_celen Arkeosophiaa normal ztn öyle devamlı olmuyor bazen oluyor ve öyle dolu dolu hiç degil ben eve geldiğim 2.-3. Günden beri günlük pet kıllanıyorum
neslihanilbasarir Arkeosophiaa normal 40 gün toplasan 1 çay bardağı bile gelmedi ara ara geldi hep damla damla
ikos58 Arkeosophiaa benımde sadece ılk 2 gun az leke seklınde oldu ve kesıldı . 4 ay 21 gunluk oğlum ve hala adet de olmadım. Sezeryan dogumda normalmıs
Arkeosophiaa Seda bende hep öle olur diye düşünmüştüm ya aslında 9ay olmuyoruz adet temizlenmesi daha iyi bünyeden bünyeye değişiyo demekki 😊
Arkeosophiaa ikos58 benim 3gün çok geldi hep öle devam edicek sanıyodum 😊 rahatladım şimdi çok sağolun 🙏
Feri Arkeosophiaa bünyenizle alakalı bir durum bende sezaryen oldum neredeyse hiç kesilmeden 60 güne yakın oldum yoğun bir şekilde ama bende miyom vardı ona da bağladım biraz. Kimisi hiç olmayabiliyor.
Arkeosophiaa Feri ooo senin baya uzun sürmüş canım evet miyımdan olabilir kuzenimde de vardı onunda baya uzun sürmüştü bende öyle olcak sanmıştım 😊
Zeyno Arkeosophiaa Bende sezeryanla Doğum yaptım benim kanamamda yok denecek kadar azdı ara ara kanamam oldu ve yoğun değildi, bebeğim 2 ay 20 günlük beş gün önce adet oldum Doğumdan sonraki kanamam bile adet kanaması gibi olmamıştı🤦🏼♀️
Arkeosophiaa Zeyno 9 ay olmayınca insan baya beklenti içerisine giriyo demekki bilmeyincede panik oluyo işte tecrübe hepsi öğreniyoruz 😊
Arkeosophiaa Rmys bana hiç bilgilendirme yapmadılar hastanede çoktu benimde öyle devam etcek sandım sormadım iyi bişeyse sevindim teşekkür ederim 😊
Feri Arkeosophiaa benim adet dönemleri de 10 gün sürerdi yoğun şekilde :) ama şimdi hem adet dönemi kısaldı hem kanama azaldı hemde sancı falan kalmadı çok rahat geçiyor hamdolsun :) bünyeylw alakalı demekki
Zeyno Arkeosophiaa kesinlikle öyle, bende olmayınca panik oluyordum baya kanama olur sanıyordum ama her insan bir olmuyormuş😊
Arkeosophiaa Feri yaa benimde adetim çok sancılı oluyordu acile gidip ipne falan vurdururdum hatta normal doğumdan sonra azaldığını hep sölüyolardı ama sezeryandan sonra azalıyor mu acab😊😊 öyleyse süpermiş😂