maygirl yeni gelisen bir durum çünkü yatağına alışsın diye zaman tanıdım ama bizim yatakta geniş yatmayı sevdiğini fark ettim sürekli uyunmasinin sebebi yatağının dar olması evet ama emme durumu da var kokumu istiyor yer yatağında uyanmasi birazda daha seyreklesti ama bitmedi altımdaki komşu yakmıyor hala yaktığı zaman parkenin sıcaklığından anlıyorum misal bugün yakmış evim bile 50 de sicakken ekstra sıcak oldu mesela bugün dereceyi düşürmek zornda kaldım ama yakmayinca parke sogunu yesin istemedim o yüzden tek kişilik yatak aldım yere koydum düşme tehlikesi yok aynı zamanda soğuk riskide yoksa zaten gün içinde de olsa yerde sürekli oynuyor bunu seviyor ama gece ekstra soğuk oluyor ve dediğim gibi parke soğuğu da cabası 🤷