Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık ama 4 atak evresinden beri ayni sorunu yaşıyoruz yatak sorunu geceleri sürekli emmek için kalkıyor alıştım ama şimdi ise besige koyduğum gibi ağlıyor çok fazla dönen bir bebek ve haliyle dönünce eli kolu beşiğin kenarına değiyor asla sevmiyor beşikte yatmayı yatakta döne döne yatmak istiyor ama düşme tehlikesi var ne yapicam bilmiyorum siz olsanız nasil bir yol cizerdiniz yer yatağı yaptım şuanda ama yerden.soguk çeker diye de korkuyorum