Bugsbunny1 ben genelde akşamları alıyorm önemli olan hergün almak unutmamak için aynı saatte alın derler. Dediğim gibi ilk kullandığımda uzun süren bi kanamam oldu bırakıp 1 ay ara verdm sonra başladm şuan sorunsuz gidiyor tam zamanında adet oluyorum normale döndü yani
Hepsinde risk var malesef prezervatif eşim ihmal ediyor spiral kayma endişesi var yani hepsinde bi sıkıntı var