Bugsbunny1 Hanımlar spiralden konmasindan baya korkuyorum o yüzden son seçenek gibi düşünüyorum. İğne ve hap kullananlar adette değişiklik oluyor mu bı yardımcı olur musunuz ?
TulayGeriDon Bugsbunny1 spiral kayıyor çıkıyor vs vs. 4 tane arkadaşım spiralle hamile kaldı. Hap ve iğne (emzirme döneminde ki kullanilanlar) aşırı kanama bozukluğu sinir hali gerginlik yapıyormuş. Eşim de korunmuyor… Dua yöntemi kullanıyoruz
barlas53 Bugsbunny1 ertesi gün hapı kullan ama onlarda agır oluyor ayda 3 defa kullanabiliyorsun ertesi gün hapını ama o kadar pahalnmış malesef
Bugsbunny1 Minii_baby malesef prezervatif 1 kullansa 1 kullanmak istemiyor geri çekilme oluyor ama kesinlikle güvenemiyorum
Bugsbunny1 TulayGeriDon ayy bizde duayla sayılır ama artık korkuyorum eşimle problemlerimiz var 1 çocuk daha olmamasıni garanti etmem lazım 🥹
TulayGeriDon Bugsbunny1 vallahi önceden olsa ertesi gün hapı kullanırsın derdim ama. Bi arkadaşım da onunla hamile kaldı. Geçen ay doğurdu 😔 bütün yöntemler %80-%99 arası oranla garanti veriyor. Ama bizi %1lik kısım vurur zaten. Hakkında hayırlısı olsun canım ya
Mrv_cnl Bugsbunny1 sizin kontrolünüzde aslında hepsi de. Spirali düzenli kontrol ettirirseniz sorun olmaz. Hap da iğnede ria de ilk 4-5 ay düzensizlik ve adet uzaması yapar.