sevgicanaslann34 uyku, sıcak duş, sinirini sıkıntını atmak, bol su, rezene, dereotu, dut, helva, tahin, bulgur, şerbet, komposto bunlar benim doğal kullandıklarım. Ayrıca bestlak damla hemen bitiyor ama çok işime yaradı. Promalt içecekler, bisküviler ebebekten. Son olarak solgar brewest. Benim sütüm kesildi. Geri getirdim. Sonra azaldı çoğalttım. Ben maalesef zor zamanlar yaşadım. Çok çektim bu süt konusunda. Çok üzülüyorum içimde yara bebeğime mama vermek… Pes etmeden emzirin. Ben yapamadım ama her emzirme sonunda sağ demişti doktor. 15 dkyı geçmesin demişti göğüs başına. Beyin ihtiyacı var sanıp süt üretsin diye. Masaj yapın göğüslerinize. İhtiyaç duyarsanız sıcak havlu koyun. Üzülmeyin, stres yapmayın. Sütüm gelecek, sütüm artacak diye düşünürseniz artar. En önemlisi dinlenme, moral ve su. Sağlıcakla büyütün inşallah ♥️