Kızlar 15 günlük bebişim var. Normal doğum yaptım ilk 2 gün sütüm gelmedi daha sonra sütüm gelmeye başladı. Hem bebegim doyuyordu hem de emzirmeden sonra sağınca yeni emzirmiş olmama rağmen epey süt geliyordu. Şimdi sağınca cok az süt geliyor. Elimle sıkınca sütüm var ama anlamiyorum acaba azaldı mı diye. Bazen bebegim kendini itip agliyor (meme reddi değil sanki huzursuz gibi) bazen de aralıksız emiyor yutkunmasini duyuyorum ve süt kalitesi artsin yaglansin bebegim kilo alsin diye ne yapmam gerekiyor tecrubelerinizi bana yazar misiniz 🥹
Bu arada süt artirici bir seyler kullaniyorsaniz sakincasi yoksa marka yazar misiniz damla olur vitamin olur çay olur artık ne işinize yaradiysa kullanip denemek isterim (herkeste ayni etkiyi gostermez belki ama bebegim biraz minik doğdu kilo almasini ve benimle doymasini cok istiyorum her anne gibi)