beyazzkuguu bakıcımız 35 filandır. 3 yaşında bi oğlu var. Kardeş gibi oldular. Birbirlerine arkadaş oldular. Bu sebeple aklım hiç kalmıyor. Bu havalarda hala dışarıda oynatıyor, kışın da çok kafaam takmıyorum evde çocuk olduğu için. Bir şekilde vakit geçirirler.
Kayınvalideniz nasıl oyalar bilmiyorum ama, bizim evde kaykay, sallanan at salıncak filan var mesela. Haftasonu bazen full evde oluyoruz. Çok güzel vakit geçiriyor oyuncaklarıyla.