Kızlar merhaba. 9 aylık bebeğim var. İşe döneceğim.
Özet geçeyim.
Bugün bakıcı ablamiz ile tanıştık ilk kez.
Bebeğim benim kucağımdayken gayet sakin durdu.
Ama bakıcı ablamız kucakladiginda inanılmaz ağladı. Tekrar ben kucakladım sustu.
2 gün sonra işe başlayacağım. Bakıcıyı güç bela ancak ayarlayabildik.
Bu iki günde bakıcı ablamıza gideceğiz alışması için.
Ama çok korkuyorum. Bensiz bebeğim ne yapacak, nasıl alışacak. Alışır mı, sizin bebekleriniz ne kadar zamanda alıştı?
08-2 arası çalışacağım.
Lütfen deneyimlerinizi paylasir mısınız. Çok endişeliyim ben işteyken ya çok ağlarsa diye 🥺