jdjdjf ah ah evet o pişmanlık bişey yiyorsun denemelik hop kakada kan pişmanlıktan ölüyorsun yemez olaydım diyorsun ama artık bıkıyorda insan aynı şeylerden bide 5,5 yaşında bi oğlum var e eşim var onlara hazırlıyorum insan olarak canım çekiyor çok fena ama yapacakta bişey yok 😩