Cipsdelisianne 29 yaşında orta risk grubunda çıkmıştım. Fetal DNA testi yaptırdık biz, temiz çıktı. Çok şükür kucağımda bebeğim. İçinizin rahatlaması açısından ücretli de olsa fetal DNA yaptırmanızı öneririm sıvıdan önce. İlla gebelik sonlandırmak için değil gelecek planı yapmak için. Ki bu testlerin doğruluk oranları düşük o yüzden gebelik boyunca bunun stresiyle yaşamaktansa kafa rahatlatmak için yaptırabilirsiniz.