2 li tarama testine girmiştim neyse kan vs verdm sonucları almaya gitmiştim bugün işte kan idrar temiz dedi ama %80 risk grubunun içerisindesin
Down sendromlu riski var dedi işte bebekten sıvı alalım faln dedi ama kabul etmedim sonra moralimin bozuldugunu görünce de işte şuan herkesin böyle oluyor bizde anlamadık falan dedi ne alakysa yaşından ötürü dedi halbuki yaşım 24 yani ne alaka anlamadım başına gelen varmı