aslanannesiiii06 arelinannesi1 ben Ankarada yaşıyorum yakın çevremde de bu işi yapan çok kişi var bizde yılbaşı için anlaştık 1000 tl ye ama sınırsız poz yani orası bence çok pahalı
arelinannesi1 belismomsss24 ben şimdiye kadar doğum vs hiç fotoğraf çektirmedim ondan istiyorum en azından hatırası kalır diye
arelinannesi1 Azra00 çam ağacı eşim almıyor 😏 ve fotoğraçıda çekilen fotoğraflar gibi de çıkmıyor ya fotoğraf
elfgokce arelinannesi1 valla doğduğunda çektirdim 1 yaşında çektirdim albümde yaptırdım. Çok paralar bence. Evde kendin süsleyip yapabilirsin. Ben öyle yapacağım mesela :)
Prenses21 arelinannesi1 bn olsam ikisinede uygun kiyafet alir cokta guzl cekimler yapardim oglumun 1 yas cekimini ben kendim yapmistim mesela
Mnli arelinannesi1 herkes pahalı demiş de bana ucuz geldi biz okul çekimine kişi başı 400 verdik haziranda 2 foto verdiler bize ve toplu bir çekimdi yani tek tek çekti çocukları ama okul anlaşmalı bireysel değil
Ardenaden Prenses21 cam agacini susledm perdenin onune elyaf yastik vardi soktum didikledm kabarik dursun diye elyaflari esimede ormandan kozalak getirttim gydyrdm perdenin onunde cektm ustndeki nuel baba kresini flnda youcam diye uygulama var ordan yaptm