Ben yenidoğan çekimini 2bine yaptırdım 10 foto aldım. Bana normal geldi fiyatı. Zaten tamamını mailden size atıyorlar siz içinden 5 tane seçiyorsunuz onlara shop yapacaklar. Tüm fotoğraflar sizde kalacak yani. Benim hamile çekimimde yenidoğan çekimimde öyle oldu.