elifgrsnn yukarida okudum zaten asilarini yaptiriyormussunuz o yuzden tuy agzina kacsa da endise etmeyin, hepimizin kaciyor 🤭 siz zaten dikkat ediyorsunuz artik o kadar da olursa dert etmeyin. Bir de surekli royal canin kullaniyorsaniz bunye alisiyor arada mama degistirmenizi tavsiye ederim. Ben de kedilerime hep bu saydigim mamalari kullaniyorum ama royal caninde de bu dokulmeleri goruyordum o yuzden 1 kez de olsa Pro plan kullanmanizi cok tavsiye ederim. Cunku bu kadar ucus ucus tuyden bahsediyorsunuz mama kaynakli diye dusundum cunku az once bahsettigim gibi mama degisiminde bu kadar kotu ucus ucus dokulmesi olmustu kedilerimde ve cok can sikiciydi. Suan bizimkilerin tuy dokumu normal mevsim gecisi gibi bir durumlari da yok, bence bu mama isini bir degerlendirin. Bu arada benim de taramaya hic vaktim olmazdi bebeklik doneminde o yuzden canınızı sıkmayın 😊