mybeautifulchildren ZeyneppElaa benimde gecikti yaa 😔 ama karnımın altları falan ağrıyor baya nazlı çıktı dört gözle afet olmami bekliyorum valla 😅 2 çocuğum var 3. İstemiyorum. Afedersin boşalma falan olmadı ama insan korkuyo
ZeyneppElaa mybeautifulchildren evet korunsak bile bi ihtimal her zaman var tabi. Mevsimsel geçş, stres çok etkilemiş herkesi bende 11. Gün sonunda oldum
mybeautifulchildren ZeyneppElaa ayy darısı bana inşallah mevsim değişikliği olabilir herkeste gecikme yasaniyosa
Cococops ZeyneppElaa ben 2,5 ay oldu hala olmadım gecen ay grciktm diye gittm hiç bişey yok dedi söktürücü vermicekmisin dedm ıkı hafta olmasaan gel dedi üstüne bir ay daha geçti olmadım p tesi gidicem tekrar başka dr deliricem yaa
Melisa_ papatya0909 yazdığım posttan sonra ki gun oldum şuan 4.gunum benimde dogumdan sonra gecikmeler oldu yoksa duzenliydi umarım sizde olursunuz