Tombikdonerartikcokpahali TulayGeriDon sabrediyorum inşallah zaten pek içmiyorum da belki bununla bırakırım 😅
Tombikdonerartikcokpahali Sogukbaklava teşekkür ederim canım bildirimleri kapatabiliyorsun çok geliyorsa
3kedili2bebekli Tombikdonerartikcokpahali yemek artığı kaçmış olabilir doktoru arayabiliyir musun bir de antibiyotik vermis miydi
Tombikdonerartikcokpahali 3kedili2bebekli hayır vermedi canım akşamdan bu yana sadece çorba içtim aramak hiç aklıma gelmedi
3kedili2bebekli Tombikdonerartikcokpahali bir ara antibiyotik verir dikiş olduğu için yıkama pansuman gerekmez ama daha fazla sismesin çok ağrı yapar
MnkKrtl Tombikdonerartikcokpahali ben 20 lik çektirdiğimde uyuşukluk geçene kadrar içme demişti doktor ama ben çıktığım gibi içmiştim 😒😂