elfgokce desteksiz bebeğin yetişkin insan gibi kendi kendine uyumasına uyku eğitimi diyorlar ve çoğu “eğitimci(kime göre?)” deli paralarla annelere direktifler ve yönlendirmeler vererek (şu saatte şunu yapın, şöyle yapın, bunu yapmayın, şunu yaparsa şunu yapın vs.) eğitim verdiriyorlar. Aslında kendimiz de annelik içgüdülerimizle bebeğimize rutinlerle eğitim verebiliriz. Çünkü her bebek farklı kimi bebek koliktir, gazlıdır, kabızdır, hep hastadır, derdi vardır, hep huysuzlanır, kimisi sakindir, uysaldır, kimisi çok hareketlidir, hangi birisine aynı eğitimle aynı sonucu alabileceklerini düşünüyorlar anlayamıyorum ben onu mesela. Herkesin rutini farklı anne bebeğine göre kendi rutinlerini oluşturursa o şekilde daha mantıklı ilerleyebilir. Yani bana saçma geliyor açıkçası birisine bebeğim desteksiz uyumayı öğrensin diye para vermek🤷🏻♀️