Ferk eğer ayakta yürüyerek uyuyabiliyorsa önce 1 hafta 10 gün kadar hiç memede uyutmayın ayakta yürüyerek uyumaya alışsın önce. Sonra yine bir süre yürümeyi kesin ayakta sabit durarak uyumaya iyice alışsın. Oradan da yatakta yanına uzanarak uyumaya geçiş yapın. Ben aynen bu şekilde yaptım 8.5 aylıkken başladık 10 aylıkken öğrendi artık halasıyla bile uyuyor uyku saati gelince rutinleri yap ninnisini aç yanına uzan, döne dolana kendi kendine uyuyor. Burdan desteksize geçiş için çabalamayacağım ama, bebeklerin sıfır destekle uyuması durumu bana mantıksız ve sağlıksız geliyor çünkü. Bu destek gayet hiç kimseyi yormayan doğru bir destek bence