Lise zamanlarımda bir arkadaşım okurken ondan rica ederek alıp okumuştum şimdi şöyle ki bu roman 3 seri şeklindeydi yanlış hatırlamıyorsam daha fazla da olabilir. Dini bir romandı. Bir dua okuyup şeytanların yada cinlerin arasında görünmez falan oluyordu, birde tek hatırladığım olay adam tanıdık birinin evine gidiyordu arabayla ama kafası çok dolu bir şekileydi girmesi gereken sokağı şaşırıyordu bir üst sokaktan giriyordu hatta kendine kızıyordu ve parantez açılmıştı bu olay için eğer doğru sokaktan girseydi kaza yapıp ölecekti bizim şer gördüklerimiz de hayır vardır prensibine örnekti. Diğer kitapları okuyamamıştım neden bilmiyorum inşaallah bu kitabı bilen çıkar kafayı yicem araştırıyorum yok , erkek bi yazardı o kadar