kirazmevsimi_ gencmom_ guzel bir yerde dogayla iç içe olan bir yerden mustakil bir ev alirdim boyle kış bahcesi olan şomineli bir dekor va yapardim. Sonra arabayi degisitirirdim. Birazini yardima ayirirdim birazinida birikim yapardim.
mom97X gencmom_ ev, araba, eşimle bana ıphone 16 pro max, baştan aşağı yeni eşyalar, kızıma biirrsüürüüü kıyafet ve oyuncak, anneme ve abime ev ve araba…. Şimdilik bu kadar 😁
Deletedmom_117 gencmom_ Evimin için komple degistirirdim Hata Buyuturdum komple odam az son model bı araba Bı de İyi Sitelerde iki ev oglanlarima Kocama da sakinlik alırdım😂😂😂😂
TulayGeriDon Deletedmom_117 yada hicbirsey yapma at faize😁😁faizini ye ömür boyu😁😁ama ev sahibi çık evden derse milyarder olursun ama sokakta yatarsın 😁😁😁😁😁
defiy gencmom_ ev alırdım araba alırdım bir miktarınıyla hayır yapardım muhakkak ve kalanı da saklardım para her zmn lazım oluyor🤣
dps gencmom_ oğlumda sma şüphesi vardı şükür ki.temiz çıktı ama süreç bir sure daha devam edecek bu korkunun nasıl birsey olduğunu bildiğim için ilk işim sma çocuklarına bağışta bulunmak olurdu eğer arta kalmış olsaydı onu da iki çocuğumun geleceğine yatırım yapardım
Elfgrn Ayseee60 Herkes kendi günahına baksın dört dörtlük olduğunu hiç düşünmüyorum. Günahsa bana günah sen kendi günahına sevabına bak hayal bile kurdurtmuyorsunuz insana, 5 yaşında değiliz neyin ne olduğunu bilmeyecek kadar akılsızda değiliz.
delihatun01 gencmom_ Kaldı çok sevindim güzel para alacam diye geçen gün e devlete düşmüş 20ye yakın tarla benle birlikte 13 mirasçı 🤣 Sinop’ta olduğu için orda tarlalar degersizmis benim paya düşen 150bin TL gökten elma yağsa sapı kalıyor bana aksjhs İstanbul gibi bir yerde olsaydı o tarlalar şuan milyonluk olmuştuk eğer düzgün birşey çıksaydı vajina daraltma karın gerdirme artı göğüs duzeltme kendime yatırım yapcaktim artı kocaya hayaller hayatlar 🤣🤣
gencmom_ delihatun01 ahahahah banada kaldı evde 5 kişiyiz 2 kat Tarla falan var artık ne kadar gelir bilmem ama benim ki milyonluk büyük ihtimalle orda 2 kat evler 30 milyona satılıyor 😂 kişi başına 5 milyon düşüyor 🤲🤲🤲 ayy dua et aliyim artık perişan olduk
[silindi] Ayseee60 İnsanların hayallerine ve hayatlarına laf etmeyi ne zaman bırakacaksınız? Çok mu günahsız hayat yaşıyorsunuz?