mucizemm94 ay salak mi bu kadin be. Ay deli oluyorum boylelerine. Emen benekler hasta olmuyo mu? 7 aylik oglum var 2 3 kere nezle oldu. Cok sukur ciddi biseyi olmasi simdiye kadar sadece azcik hirilti öksuruk. İlkinde de daha yenidgoan bebekti hiriltisi vardi sadece. Ay bunlar ne mantikla kullaniyolar kafalarinin icindekini ben anlamiuorum. Hic takma valla en son sende de esini ne kadar emzirdi bilmiyorum ama sen emzirdin de ne oldu oglum hic hasta olmuyo mi saniyon sen de.