mucizemm94 Biz doğduğundan beri kullaniyoruz bazı kişiler kullanma zararlı diyor ama sadece uyutacagim zamanlar veriyorum
Minigiimm_ mucizemm94 ben doğduğundan beri kullanıyorum kurtarıcı oluyor uyuturken veriyorum sonrada alıyorum
Lumisare sürekli verdiğiniz zaman ağız yapısını bozar ama onun dışında kontrollü verdiğiniz zaman bir sıkıntı olmaz bende veriyorum kontrollü bir şekilde siz annesisiniz bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz dışarıdan gelen seslere kulak asmayın🥰
mucizemm94 Lumisare sadece uyutacagim zamanlar başka bebekler sürekli emiyor görüyorum çevremde ağız yapısını bozar gercekten
mucizemm94 Fistikceyda nasıl bıraktı emziksiz uyumuyor bıraktırmayo dusunuyorum artik 12 aylık olacak
nisanur4542 xmom pekmez ,şerbetli suya batırıp kaç defa öyle yaparsanız zorla deneyin benımde bebeğimde ilk başta tutmadı kaynanam gil öyle yapa yapa tutturdular pes etmeyin okadar güzel şey ki susturucu yani
gizemarasali xmom benim oğlumda almadı taa ki philips alana kadar onu da aşırı sevdi hem de düz çene yapısını bozmuyor ama kontrollü veriyorum
kaya97 mucizemm94 benim bebeğim kabul etmiyordu çok şükür artık ediyor ama sadece gece uykusuna dalarken veriyorum sonra kendi atıyor o kadar yani gün içinde dışarda olursak bide alır o kadar
elifgrsnn kaya97 benim kızımda doğduğunda verdim tutuyordu şuan 2 aylık ama asla tutmuyor öğürüp atıyor nasıl tutturdunuz
xmom Acaba almayan bebekler için bir yöntem var mi? Bir kaç farklı emzik de denedim hicbirini istemiyor. Ama sürekli ağladığı için ben cok istiyorum
peldaeva xmom benimde bebeğim asla tutmadı her çeşit geitridim en son Philips aventin aldım çok şükür tuttu ve kurtarıcı resmen dışarda falan uykuya geçişte ağzına veriyorum
theyikik mucizemm94 ben de sadece uyuyacağı zaman veriyorum, zatem dalınca atıyor ağzından. 1 yaşından snra bıraktırmayı düşünüyorum ama bakalım
Fistikceyda mucizemm94 gündüzler hiç vermemeye başladım bi tek gece uyurken verdim. Böylece unutmays başladı emziği sonra kendisi blraktı ağzına verince atttı
alexab mucizemm94 birşey olmaz. Diyenler hangi kaynağa göre zararlı diyor var mı bilimsel makale açıklamaları? APD gayette öneriyor hatta yararı var. Açıp okusunlar.
Deletedmom_216 alexab dis yapisinj bozdugu ve damak yapisini bozdugu soyleniyo. Emzik kullanan ve kullanmayan olarak bakılmıştır heralde etkilerine. Bilemiyrum valla doktorlarin cogu zaten 1 bucuk 2 yasina kadar kullaniyo o uaslardan sonra zararli diyolar
snlgnsy alexab kızkardeşim hacettepede diş hekimi kullanan bebeklerin damak yapısını bozduğu için önerilmiyor ama gece uykuya geçerken kullanıp uykudayken de alıyorsanız damak yapısını bozacak kadar bir etkisi olacağını düşünmüyorum
Deletedmom_216 mucizemm94 illaki zararli ama fazlasi. Cogu doktor 1 bucuk 2 yasindan sonra onermiyo. Bende suan kullaniyorum ama uyuturken veriyorum sadece uyuyunca kendi atiyo zaten gunluk hayatta emzik yerine beni kullaniyo oglum saolsun 😂😂
mucizemm94 Deletedmom_216 keşke bende emzirebilseydim.icimde ukte kaldı 6 ay emzirdim sütum kesildi tamamen zaten azdı şükredin emsin ☺️