minervadefne Zinco damla iyi geldi bize diğer yorumları okudum da o toplatılan damla aşırı rahatsız etmişti bebeğimi birde sap simplex hepsi her bebeğe yaramıyor biraz deneyerek bulmalısınız maalesef 🥲 gazı vardır annesi başka damla deneyin derim
Berenssmom benseninanonim benim kızımda 22 günlük gazı çıkmayınca ağlıyo memede gazını çıkartmaya çalişip çyle emzirin bizde işe yarıyo
maygirl benseninanonim sutunuz varmi oncelikle bi kndinizi kontrol edin.gaz sancisi olablir.kısır döngü gbidir bu durum gaz olfukca emmek ister emdikce aglar kendini geri çekip kasar.
sak_0807 benseninanonim gazdan olabilir. Gazı olan bebekler memeyi tutuyor sonra ağlıyor kendini çekiyor. Benim kızım öyleydi
minervadefne benseninanonim deneyin birde emiyorsa ben aktardan rezene kimyon almıştım onunda çok faydası oldu
Ozge191204 benseninanonim gaz sancısından dolayı ilk üç dört ay çok normal bu şekilde olması memeyle kavga eder emerken ağlar bırakır tekrar emmek ister ama gaz sancısından dolayı ağlar gazını çıkarmaya çalışın 🥹
Ozge191204 benseninanonim kiraz çekirdeği torbaları var fırında belli bir derecede ısıtıp bebeğin belinw ya da karnına koyuyorsunız haz cıkarımını kolaylaştırıyor