benseninanonim bebegim daha 18 gunluk bir kac gundur emerken kendini sıkıp agliyor dogru duzgun ememiyor neden boyle yapiyor olabilir bileniniz var mi acaba😢
Berenssmom benseninanonim benim kızımda 22 günlük gazı çıkmayınca ağlıyo memede gazını çıkartmaya çalişip çyle emzirin bizde işe yarıyo
maygirl benseninanonim sutunuz varmi oncelikle bi kndinizi kontrol edin.gaz sancisi olablir.kısır döngü gbidir bu durum gaz olfukca emmek ister emdikce aglar kendini geri çekip kasar.
sak_0807 benseninanonim gazdan olabilir. Gazı olan bebekler memeyi tutuyor sonra ağlıyor kendini çekiyor. Benim kızım öyleydi
Lumisare gaz sancısından olabilir gazı varsa eğer gazı yoksa bazen uyku saati geçtiği zaman uyutmadığınızda da yapıyor şahsen benim kızım öyle 2.5 aylık yaklaşık 20 günlükken başladı öyle yapmaya
Lumisare benseninanonim ondandır o zaman gazı olunca canı yandığı için ağlıyor ve ilerleyen zamanlarda çekiştirecekte büyük ihtimalle ağlamayla beraber 😅
bebemiz Lumisare onu bize de geçen doktorumuz söyledi ancak eczanelerden toplatılmış hiçbir yerde bulamadık
Lumisare bebemiz yaa gerçekten mi üzüldüm şu an gerçekten ben onu kullanıyorum çok iyi geliyor internette baktınız mı belki online satışı vardır
Lumisare trendyolda var ben 5 ml 580 tlye almıştım 10 ml 1284 tl isterseniz bi gözden geçirebilirsiniz