Şuan 20 aylık ama o aylarda da 3 4 kez mutlaka emmek için uyanırdı şimdi on kere uyanıyor ayrılık kaygısı falan oluyor bazı aylarda diş sancısı değilse eğer atak ayları falan oluyor canım. Bazı aylar sadece 2 uyanırken bazı zamanlar daha fazla her çocuk farklı arkadaşımınki akşam yatıyor sabah kalkıyor mesela