10 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan beri sabaha kadar kesintisiz uyuyan bi cocuk değil sürekli uyanıyor ağlıyor mama emzik pış pış geri uyutuyorum 4 5 kere çevremdekilere soruyorum sadece bir kere mamaya kalktığını söylüyorlar bizde ama asla öyle değil huzurlu bi uyku onada banada yok başına gelen çözüm bulan oldumu acaba bi sıkıntısımı var anlamıyorum