GokcelifMom bebeğinize iyi gelen bezden devam edin doktor krem yazıcaktır bir de ıslak mendil kullanıyorsanız bir süre kesin ılık su ve pamukla temizliğini yapın elinizden geldiğince de altını bir süre açık bırakın sık sık inşallah hemen düzelir bebeklerimiz acı çektiğinde biz daha fazlasını çekiyoruz çok geçmiş olsun🙏🏻