GokcelifMom hiç öyle hissetmeyin lütfen 🙏 siz annesiniz ve çocuğunuzun dünyasısınız, yeterlisiniz! Negatif düşünmeyin lütfen. Olur böyle şeyler, pişik olur ateş olur bişeyler daha olur ama bunlar normal. Sonuçta çözüm arıyorsunuz bişeyler yapıyorsunuz, bazen de bazı şeyler için zaman lazım, denemeler lazım… sıkmayın kendinizi. Anne olmanın kılavuzu yokki :) her çocuk aynı değil sonuçta.. Baby turco bezlerini hep trendyoldan alıyoruz biz, yoksa dediğiniz gibi bulmak zor oluyor marketlerde..