kardelen1209
Ne çok ağlardım bu sebepten, anneliğimi sürekli sorguladığım bir dönemdi annem yanımda olmasına rağmen düşünün 😅
Geçiyor ama annede bakanda perişan oluyor korku dolu hatırlıyosunuz bazı anları ama geçiyor oda bi gerçek 😅
Şurubu bizide rahatlatmıştı ben doktorun demesine göre değil fazlda veriyordum o bitmişti bi dönem burun tıkanıklığıyla savaştık oda fenaydı 😅
Şimdi diş bekliyoruz yani geçiyor ama yenisi geliyor maalesef dilerim kolaylıkla atlatırsınız bundan sonrasını 🩷